Jag tycker att jag hade rätt till en chipspåse ikväll...Det känns inte bättre alls.

Någon påminner om Någonannan. Jag vet inte vad jag vet, tror inte vad jag tror.
Jag till och med frågade men fick inget svar. Sms-tumme skyller vi detta på.
Det är en åkomma eller något liknande. Ingen sjukdom. Jag är typ missanpassad och fel. Där har vi det. Allt känns fel ikväll. Eller inte allt, men mycket.
Bratparty med A, nej. Woho med patrullen, nej. Film hos L, nej. Ensam hemma, nej. Promenad i mörkret med Z, nej.

Det känns nog bättre imorgon.
Jag håller på med en låt. Den handlar om en man. Den kommer nog passa till vårat nya äkta stuk. Det är det jag gillar.

God Natt

Kommentarer
Postat av: marika

vännen då! :)

du är absolut inte missanpassad & fel?

du är värd hundra chipspåsar dessutom! lovar.

2008-08-17 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0